"Ақмола облысы білім басқармасының Біржан сал ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Степняк қаласының "Күншуақ" бөбекжайы" МКҚК
ГККП "Ясли-сад "Күншуақ" города Степняк при отделе образования по району Биржан сал управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Балалардағы ұсақ моториканы дамыту

Күні: 30.11.21

Тәрбиеші: Кабдуллина Л. Ж

   Балалардағы ұсақ моториканы дамыту Қазіргі әлеуметтік-экономикалық өмір жағдайында мектеп жасына дейінгі балалардың ата-аналарының көпшілігі отбасының материалдық қажеттіліктерін қамтамасыз етумен айналысады, сондықтан олар балаларының тәрбиесі мен дамуына жеткіліксіз уақыт бөледі. Осыған байланысты мұғалімдер ата-аналардың назарын оқу процесіне тарта алатын мектеп жасына дейінгі балалардың отбасыларын қолдаудың жаңа түрлерін іздеуі керек. Ғалымдардың зерттеулері балалардың сөйлеуінің даму деңгейі саусақтардың жұқа қозғалыстарының қалыптасу дәрежесіне тікелей байланысты екенін көрсетті. Бұл процестер қалай байланысты? Балалар мен жасөспірімдер физиологиясы институтының мамандары сөйлеудің қалыптасуы қолдардан, дәлірек айтқанда саусақтардан берілетін кинестикалық (қозғалыс) импульстардың әсерінен болады деп санайды. Кішкентай баланың саусақтарының қозғалысы неғұрлым белсенді және дәлірек болса, соғұрлым тезірек сөйлей бастайды.

Ұсақ моторика-бұл саусақтардың ұсақ бұлшықеттерінің ұсақ Үйлестірілген қозғалыстарды орындау қабілеті, оны жүзеге асыруда басты рөлді қол мен көздің ұсақ бұлшықеттерінің үйлестірілген жұмысы атқарады. Бала саусақтарымен неғұрлым көп жұмыс жасаса, қолдың ұсақ моторикасының дамуы соғұрлым жақсы болады және оның сөйлеуі ертерек және жақсы дамиды. Ұсақ моторика-бұл жалпы моторлық дамудың құрамдас бөлігі, ол баланың саусақтарымен кез-келген әрекетті орындау қабілетін білдіреді. Қазіргі балалар теледидар мен телефонға көбірек қол жетімді. Сонымен қатар, көптеген ата - аналар өздері мен балаларының өмірін жеңілдетуге тырысады-олар Velcro аяқ киімін, сыдырмалы курткалар сатып алады, сондықтан бала шілтерді байлап, түймелерді бекітудің қажеті жоқ. Мұның бәрі ұсақ моториканың қалыпты дамуына кедергі келтіреді. Қол моторикасы нашар дамыған балалар қасықты, қарындашты ыңғайсыз ұстайды, түймелерді бекіте алмайды, етіктерді байлай алмайды. Оларға конструктордың шашыраңқы бөлшектерін жинау, жұмбақпен жұмыс істеу қиын болуы мүмкін

 

 

Мен өз жұмысымда қолданамын: - балаларға рифма, ертегілер, әңгімелер, питомниктер, қысқа әндер оқумен қатар жүретін саусақ гимнастикасы. - моншақтарды, түймелерді сұрыптауға арналған жаттығулар, резеңке шарлардың алақандары арасында шыбықтармен сырғанау, кішкентай дизайнермен, жұмбақтармен жұмыс. - құм терапиясы, онда негізгі назар баланың шығармашылық өзін-өзі көрсетуіне аударылады, соның арқасында ішкі кернеу бейсаналық-символдық деңгейде шығады. -саусақтарды нығайтуға, визуалды және моторды үйлестіруге жүктеме беретін қайшымен кесу. - пластилиннен, саздан және тұзды қамырдан модельдеу, модельдеу барысында бала екі қолды да қолданады, бұл ұсақ моториканы ғана емес, сонымен бірге мидың екі жарты шарын да дамытады. - сурет салу, бояу, бұл визуалды және мотор анализаторларының келісілген әрекеттерін дамыту, сондай-ақ жазу қолының қозғалтқыш аппаратын нығайту құралы. - Люк, қолды жазуға дайындауға көмектеседі.

 

 

Жаңартылған күні: 05.08.2016 14:23
Құрылған күні: 23.12.2021 16:25

Текст